Jobaanbiedingen

Pareto is actief op zoek naar medewerkers die wensen te werken in een onderneming die in volle groei is.

Bezorgd om onze klanten op een ethische en professionele wijze te dienen, verwachten we dezelfde waarden van onze medewerkers.

Wij zijn op zoek naar professionals die, net als wij, van uitdagingen houden. Van groot belang voor ons is uw dynamiek en uw ondernemingsgeest. Wij bieden u een afwisselende job met verantwoordelijkheid.

Uw groeimogelijkheden zijn reuzegroot in een onderneming in volle groei.

Aan wat mag u zich verwachten:

  • Een stimulerende werkomgeving waarbinnen u zichzelf kan ontplooien
  • Een open ondernemingscultuur
  • Een professionele benadering waar kwaliteit en service centraal staan

U komt terecht in een team beschikkend over een hoog expertiseniveau. Wij rekenen sterk op uw kennis en talent maar verbinden ons er ook toe om u een permanente opleiding te bieden.

Wij zijn op zoek naar:

Client support back office voor Pareto en MySavings

Functieomschrijving
 

  • Je staat mee in voor de opvolging en de administratie van contracten, levensverzekeringen, beleggingen, facturatie.
  • Je verwerkt documenten, zorgt voor opvolging, beantwoordt vragen, bereidt specifieke documenten voor, licht oplossingen toe per telefoon, ondersteunt het management,…
  • Het is een gevarieerde job met telefonie, mail, verwerking, bespreking met collega’s,…
  • Je bent en/of wordt expert in één van de domeinen waarin wij actief zijn (levensverzekeringen, beleggingen, vastgoed, fiscaliteit,…). Er is permanente vorming zowel intern als extern voorzien. Daarnaast is het vooral “on-the-job-learning”.
Profiel
  • Je beschikt bij voorkeur over een eerste werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Ideaal heb je ervaring in, en affiniteit met beleggingen, vastgoed, boekhouding of meer specifiek met levensverzekeringen.
  • Je kan goed overweg met databasesystemen en hebt een goede kennis van MS Office.
  • Je bent resultaatsgericht, werkt pro-actief, gaat methodisch en nauwkeurig te werk en je beschikt tevens over een efficiënt tijdsbeheer.
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar evengoed in teamverband.
  • Je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van het Frans. Tweetaligheid (Fr/Nl), zowel schriftelijk als mondeling, is vanzelfsprekend meer dan welkom.
Aanbod
  • Je komt terecht in een jong en dynamisch bedrijf + een jong en tweetalig team.
  • Je krijgt een competitief salarispakket in overeenstemming met jouw ervaring.

 

Junior Fiscalist(e)

Wij bieden u de opportuniteit om uw ambities waar te maken en een unieke ervaring in de wereld van de vemogensplanning op te doen.
Na een diepgaande opleiding in het domein van de vermogensplanning, zal u zich voegen bij een team om er een boeiende job, met veel afwisseling, uit te oefenen.
 
 U zal door onze fiscalisten omgeven worden:
 

  • U werkt voor onze klanten vermogens- en successieplanning uit
  • U zoekt naar de meest optimale oplossingen in hun situatie
  • U ontwikkelt een hoogstaande fiscale kennis op vlak van beroepsinkomens, pensioen, vermogen en nalatenschap
  • U werkt in nauwe samenwerking met de financial consultants
  • U helpt ons om nieuwe opportuniteiten voor onze onderneming te vinden
 Profiel 
 
Wij zijn op zoek naar professionele talenten met :
  • Een opleiding rechten, accountancy of gelijkaardige
  • Bijkomende Master in de fiscaliteit of notariaat is een troef
  • Relevante professionele ervaring is een pluspunt
  • Talenkennis : Nederlandstalig
  • Geboeid door fiscaliteit, financiën, pensioen en nalatenschap
  • Perfectionist met uitgesproken vaardigheden met betrekking tot schriftelijke communicatie
  • Een professionele ambitie
  • Een combinatie van een zin voor zelfstandigheid en teamspirit

Contact  

Geinteresseerd? Stuur ons dan uw CV en een motivatiebrief naar: audit@pareto.be 

 
Plaats van tewerkstellingStationsstraat 92, 1930 Zaventem



 

Financial Consultant

Wij bieden u de mogelijkheid aan om uw ambities waar te maken en om een unieke kennis op te doen in deze wereld.

Na een diepgaande opleiding voegt u zich bij een team om er een boeiende en erg afwisselende job uit te oefenen:

  • U organiseert seminaries omtrent onderwerpen uit de actualiteit
  • U draagt bij tot de groei van onze vennootschap door nieuwe klanten, rekening houdend met hun specifieke situatie, te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze dienstverlening
  • U begeleidt klanten bij de optimalisatie van hun situatie
  • U ontwikkelt financiële en fiscale oplossingen op maat voor uw klanten


 

Commerciële talenten:

  • Universitaire opleiding (minimum … + 4) in economie, rechten en andere
  • Geboeid door fiscale optimalisatie, financiën en roerende en onroerende beleggingen
  • Zeer goede sociale vaardigheden en uitgesproken zin voor mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Een professionele ambitie
  • Zelfstandig werken gekoppeld aan een goede dosis teamspirit
  • Een ervaring in de financiële wereld





Directieassistent(e)

Wij bieden u de opportuniteit om uw ambities waar te maken en een unieke werkervaring op te doen in een KMO in volle groei.

Taken :

  • Ondersteuning ten aanzien van het administratief beheer van de dossiers die in onze onderneming
  • Behandeling zijn
  • Softwarematig klantenbeheer
  • Administratieve opvolging van de bij onze klanten uitgevoerde oplossingen
  • Medewerking bij de ontwikkeling van de interne controle
  • Medewerking bij het beheer van de payroll
  • Opvolging van de facturatie

Profiel :

  • Bachelor in Rechten, Accountancy of een gelijkaardig diploma
  • U houdt van uitdagingen en u bent stipt in uw werk
  • U spreekt vlot Nederlands en Frans
  • U houdt van teamwerk
  • U communiceert gemakkelijk op alle niveaus
  • Efficiëntie in de organisatie en het beheer in de opvolging van de uit te voeren taken
  • Goede verstandhouding met klanten teneinde administratieve dossiers te finaliseren